ÇAY KEYFİ İÇİN OJELİ KUPALAR :)

Salı, Şubat 28, 2012

 
 Merhabalarrr :) Smilena'nın blogunda görmüştüm oje ile bardak süslemeyi :) Tekzen' gittiğimde bu kupaları aldım. Fakat zaman vakit ayırıp yapamadım bir türlü. :) Cuma gününe kadar ne var ne yok blogumda olacak inş. Lafın kısası Smilena puantiyeli yapmış,ben de kulpunu tutunca kalp yarısı bu dedim :)
Kalbin yarısını da ince uçlu cd kalemiyle taslak yaptım. Oje ile boyayıp ortaya çıkarttım. Puantiyeli bardak içinse öncesinde bir kağıda puantiye yapmanın teorisini pratiğe dökmek faydalı olacaktır. Acemiliğimizi atalım dimi :)
Bu resimdeki halleri de süperr :) Hoşçakalın efendim... :)

You Might Also Like

14 yorum

  1. merhaba
    çok süper olmuş, çok beğendim...
    ellerine sağlık...
    sevgiler canım...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım senin de gönlüne sağlık güzel yorumun için :) Diğer sekmeye açtım blogunu yeni postu yükleyip incelemeye geçiçiim :)Sevgiler...

      Sil
  2. harika olmuş gerçekteen hele de o kalbin diğer yarısı bambaşka olmus :) ellerine sağlık güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Bende senin blogundayım şimdi :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Gerçekten çok güzel olmuş. Bende denemeliyim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinede yıkamayın ama.Benimkiler aktı gitti elde yıkamak gerekiyo öğrenmiş olduk. :)

      Sil
  5. aaa ne güzel fikir çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım hoşgeldin bloguma :)

      Sil
  6. bu cok güzel olmus bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Bebe yakalara bakarken kupalara denk geldim :) Çok hoşuma gittiler ama o kalbin diğer yarısını yapmak için cesaret bulamadım kendimde :D
    Yıkama işini ne yapacağız diyecektim ki uyarıyı gördüm :/ Akmış da olsa ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. @Selin Yılmaz Merhaba Selin;
    Teşekkür ederim güzel yorumun için. Akıp gittiğini yazdığımı farketmişsin ben de yeniden yapıyorum ara ara hevesimi alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. çok cici olmuş emeğinize maşaAllah.

    YanıtlaSil