BİR HAFTASONU PENCEREMİZ...

Pazartesi, Şubat 06, 2012

Cuma sabahtan düştüm İstanbul yollarına.. Kübüli'ye izin vermişler hazır bir kahvaltı beni bekler umuduyla. Bindim densiz bi taksicinin taksisine. Bana sormadan yolda birini daha aldı. Kadın binbir teşekkür ettiği için ses çıkarmadım. Neyse dedim. Koşuyolu'ndan bindi. Capıtol'e gitmeden evvel indi. Hem de yolu uzattı.  Ders olsun bana durak taksisine binmemenin sonuçları!!  Sonra da sinirden başım ağrıdı. Kahvaltıdan sonra uyudum da geçti şükür. Şimdi yazarken bile geriliyorum. Adamı bi daha görsem basiretim mi bağlandı nedir o anda söyleyemediklerimi bir söylesem ancak rahatlarım!
Akşam Recep geldi, çarşıya çıkıp dolaştık biraz. Sonrasında Yasin geldi. Sohbet ettik, güldük, eğlendik. Baya bi esnedik :D Recep esnedi, hepimiz esnedik. Meğer uykusu gelmiş de sinyal veriyo ahaliye :) Sabah uyandığımızda on ikiyi geçiyordu saat. Kahvaltı yapıp annemin kırmızı yanaklarını öpüp Kübüli, Yasin, Reco ve ben çıktık dışarı. Onlar gezmeye Biz de İzmit otobüsüne doğru yol aldık. Fotoyu Kübülim çekti. Cami de İzmit'te adını bilmiyorum şimdilik. İzmit'te epey bi dolaştık.nt'de kitaplara baktık. İskender PALA'nın OD kitabının cd'sizi yoktu satın alamadık o yüzden. Sahlep içmeye gittik ki oturacak yer bulamadık Kahve Dünyası'nda. Napalım tıpış tıpış evimizin yolunu tuttuk. Akşam sahile gitme planları yaptık.

Deniz yıldızlarının resmini çektim. Kullanıma kapatılan tren yolunda korkmadan resim çektirdim. Sıcacık çaylarımızı içtik. Yürüdük, konuştuk, didiştik, sallandık, eğlendik :)  Dönüş yolunda ağaçtaki bu kedileri gördük. Korkarakta olsa çektim hemen.  Allah'ın izniyle bir haftasonu penceresini daha kapatıp  yuvamıza döndük. :)