TAMİRAT İŞLERİM :)

Perşembe, Ocak 19, 2012


Yine bir günün geldik sonuna :) Keyifli bir günün. Bugün ne zamandır aklımda olan avizemi tamir etme görevimi kendime misyon edindim. Ev iki katlı olunca evlenirken avize alma konusu ayrı bir alışverişe dönüşmüştü. Doğrusunu söylemek gerekirse çok pahalı şeylere yönelmedim kiracı olduğumuz için.
Merdivenin olduğu oda ve üst kattaki hole aynı avizeden almıştık .Tavan alçak olduğundan dolayı avizeyi takamadık.Bende yaz sıcağında terasın kapısı kapanmasın diye önüne koymuştum. Sen rüzgar es benim avizenin uç kısımlarını parçala.Atmadım tamir ederim ben onu dedim. Geçen otriş aldım kenarlarını geçerim düşüncesiyle fakat avizem pudra pembe otriş şeker pembe olunca uymadı.Bende aldım keçelerimi ve avizemi tamir ettim tabi ki ;)Çok ta güzel oldu.Misafir odamın bir eksiği daha hallolmuş oldu böylece.Bende birşeyler tamir edebilmenin mutluluğuyla topladım dağıttıklarımı :)
Dört beş gün kadar önce buzlukta hazır dursun diye peynirli börek hazırlayıp attım dolaba.Tarif basit;Lor peyniri,maydonoz,çok az nane,çok az pul biber karıştırılır.Bir bardak süte 1 çay bardağı sıvıyağ eklenir.Sekize bölünmüş yufkalara sürülür.İçler bölüştürülüp sarılır.Misafirler gelirse hopp diye hazırlanır.Afiyet olsunnnn :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. merhaba ne kadar süre buzdolabında saklanabilir..

    YanıtlaSil
  2. @haticin pepelası ben 2-3 aya kadar kullanmıştım en fazla ama daha ne kadar daha durabilir bilemiyorum. :)

    YanıtlaSil