SİPARİŞLER,DEKORATİF TASARIMLAR :)

Pazartesi, Ocak 30, 2012


Aynı gün yine yeniden Merhaba :) Annecimler gidince bende Sevgililer Günü için aldığım siparişi hazırlamaya koyuldum. Kavanozun içine 365 adet güzel söz yazıp atmam gerek.Artı kalpli bir kutu bulup kaplayıp süslemem :) Broş ve kolye için minik bir kılıf yaptım ama resmini çekemedim henüz çektiğimde yüklerim inş.

Yani siparişim neredeyse hazır.Ve çok güzel olmaya aday.
Magnetleri Reco İspanya'dan getirdi.Biri kardeşimin ama bende unuttu :) Bi de dolabımın resmini çekip atayım dedim :) Şarjlı süpürgeyi duvara monte etmemiştik.Benim de geçen aklıma temizlik bulutu yapmak geldi.Reco'nun mutfak saatini asması 3-4 hafta sürmüştü.Bu ne kadar sürer bilemiciim :)Elma saatime uygun olması için de mutfaktaki havlu askısının kelebeğini çıkartıp minik elma yaptım.

Bu Portakal'da Elma Saat'in devamı niteliğinde.Marketten alışveriş yaptığımda eşantiyon saat vermişlerdi.Onla tamamlamayı düşünüyorum bi de yaprağı eksik :)Saatimi de takınca not ipiyle fotosunu çekiverdim hemen :)Şimdilik bu kadar yaptıklarımm devamı olunca görüşmek üzereee :)

You Might Also Like

3 yorum

  1. merhabalar,
    daha önce sizin yorumunuzu kelebekgibinin bloğunda görmüştüm, kalanşo tavsiye etmiştiniz, internetten arattım meğer bana geçen hafta 2 adet hediye gelmiş onlardan :) pembe ve sarı olmak üzere.
    bu arada sevgililer günü kavanozunuza bayıldım. ne kadar hoş. takipteyim bundan böyle. bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Orkide zor bir çiçek.Kalanşoya üç gün su veremedim.Bi değişim olmadı.Arkadaşımın da varmış orkidesi bakamayıp soldurursan pes sana dedi :) Su verdiğimde rengi öyle canlanıyor ki ihmal edemiyorum artık :)
      Evet tahminimizden güzel oldu.Siparişi veren serbest bırakınca en güzelini yapmaya çalışıyorum. Bende uğrayacağım birazdan :)

      Sil
  2. bu baharatlıklardan bendede var nasıl süzlesem diye düsünüyordum Teşekkürederim :)

    YanıtlaSil