KARLI GÜNLERR...

Salı, Ocak 31, 2012


Karlı günleri çok seviyorumm. :) Reco bugün işten erken geldi kar yağdığı için.Bizde evde biraz oyalandık. Çıktık dışarı.Tedi'ye uğramayı evlendikten sonra sever oldum :)Ki burda uğranacak pek bi yerde yok zaten. Sevgililer günü siparişi için kalpli kutuya ihtiyacım vardı. Gelmiştir diye baktım ama yoktu. Çerezlik ve meyveli masa örtüsü tutacağı buldum aldık öyle. Yemek yedikten sonra market alışverişi yaptık kaya kaya eve doğru geldik.Ben bi ara dizlerimin üstüne düştüm. Parkta kaydıraklardan kaydık.Oynadık :) Çiçeğime de toprak almıştık.Reco'nun babası onu yerleştirdi. Çay içip, eve çıktık. Keyifli bir akşam geçirmiş olduk. Üşüdük belki ama içimiz ısındı. Yarın da kar oynamaya çıkıcaz :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle..
    sıcacık samimi ve içten..
    seve seve izleyiciniz oldum bile:)
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa :)
      Güzel yorumlarınız için teşekkürü bir borç bilir güzel gönlünüz yansıması olduğunu düşünebilirim :)

      Sil