EMEĞİMİN FİYONGU :)

Salı, Ocak 17, 2012


Bir işi öğrenmeye karar verdiysem uykum elden gidiyor.Neyse ki üçüncü günün sonunda epey bir çözmüş bulunmaktayım blogumu ve özelliklerini,neler yapabilceğimi.Uzman oldum diyemem tabi herşey zamanla.Sabah 5 gibi çözebildiğime kanaat getirince yatabildim ancak.Uyandığımda çoktaaan akşam netten gördüğüm peçete yüzüklerini yapmaya karar vermiştim.Bi kaç şablon çıkardıktan sonra taşlı olanlardan yaptım kendime. :)Oyalandım biraz da.Yemek için malzemeleri hazırladığım sırada eşim geldi.Kar yüzünden erken çıkmışlar işten.Kızarmış tavuk ta almış :) Yaptım güzel bi ayran yanına da pilav.Sonra cup alışverişe gittik.
Sinangil Un'ları hazır tartöletler satmaya başlamış.Aldım iki kutu.En yakın zamanda nasıl yapıldığı ve tadıyla ilgili bilgileri paylaşıcam :) Şimdi diğer blogumla ilgilenmem gerek. Pasajımdaki ve EsveRa Keçe Tasarım'daki ürünlerimi yüklemem gerek.Allaha emanet :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Harika olmuş.
    Emeğine sağlık cnaım..
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim çok sağol bende uğrarım birazdan :)

    YanıtlaSil