BEKAR BEKAR :)

Pazar, Ocak 29, 2012


Merhabaaa :) Bu hafta anlatacak şeylerim çok. Eşim Pazartesi günü İspanya'ya gitti. Tabi bende anneme uçuverdim ondan hemen sonra. Dört gün için bekarlık günlerime geri döndüm :) Gezdim,eğlendim,alışveriş yaptım.Çok keyifliydi çokkk. İlk gün kuzenimin bebeği olmuştu onu ziyarete gittik annecimle. Akşam dernekten arkaşım Bülbül Sultan'ımla buluştuk. Bernardo,Tefal,Karaca,Koçtaş'ı alt üst ettik.Evlilik hazırlığında olduğu için fikir alışverişinde bulundu benimle.Ne lazım olur ne olmaz vs. Koçtaş'tan havlupan için çok güzel askılıklar aldım hemen de süsledim. Resmini çekemediğim için atamadım. En kısa zamanda atarım inş :) Salı günü Hatice ve Yeşim'le buluştuk. Mini seyehatimiz Ümraniye'den başladı.Üsküdar, Eminönü, Beyazıt, Gülhane ve Sultanahmet'e kadar devam etti. Fotoğraf makinesi eşimde olduğundan cep telefonuyla idare ettik. :)

Acıktığımızda Üsküdar'da Trend 216'ya gidelim dedim. Kahvaltısı da yemekleri de her zaman memnun etmiştir beni. Ki arkadaşalarımda aynı düşüncedeler. Merak edenler için tıktık :) Oturduğum taraf denizi görmüyor. Manzarası da güzeldir. Üsküdar'da ki çalışmalar bir bitebilse tabi. Bulduğumuz bu sokaktan sonra eve doğru yol aldık. Ertesi gün eski iş yerimizden arkadaşımız kardeşime nişan tebriğine geldi. Keyifli, bol sohbetli bi gün oldu. Akşam da ben eve döndüm.

Sevgililer günü için aldığım siparişi hazırlamaya koyuldum. Kolye için fiyonklu olanı tasarladım. Diğeri de broş. Sonra eşime zorla aldırdığım kalanşo çiçeğimin saksısına fiyonk yaptım. (aldığı orkideye bakamayıp çiçeklerini soldurduğum için bana canlı çiçek alamayacakmış :) Minik bi hanım oldu sanki. Bugün annecim, Hatice yengem, Kübülim(kız kardeşim), Asuman ve onun oğluşu Lokman Emir bize geldiler. Ben o günden başlamıştım hazırlıklara :) O da ayrı bir postta artık. Hoşçakalınn :)

You Might Also Like

0 yorum