ANNECİMLİ GÜNLERRR (:

Pazartesi, Ocak 30, 2012



Annemler bize geldi. Önceden şurda yaptığım börekleri çıkardım. Önceki gün Havuçlu cezerye yapmıştım.Geçenlerde bahsettiğim Sinangil unlarının ürettiği hazır tartöletlerden alıp yaptım.Bununla ilgili bir dipnot düşmek isterim. Servisten 2-3 saat önce hazırlarsanız tartöletler yumuşamayıp kıtır kıtır kalır.
Önümüzdeki yaz için çilek koymayı planlıyorum buzluğa böyle tatlılarda daha renkli daha cıvıl cıvıl bi görüntü çıkıyor ortaya. Ayva tatlısına gelince sevdiğim nadir şerbetli tatlılardan biridir. Çünkü çok hafif. İki tane götürebiliriz yani peşpeşe :) Kereviz salatasını ilk kez yaptım.Kabaklı olanı yapıyordum fakat bu daha pratik ve lezzetli. Kerevizleri kavurmaya gerek olmadığından rendelemek yeterli. Ceviz ve yoğurdu da karıştırınca az biraz da dereotu süper bir tat çıkıyor ortaya. Ben mayonez katmamayı yeğliyorum. Yeni bişeyim olduğunda kullanmaya bayılırım. Peçete yüzüklerim de orada hıh :)

Lokman Emir akşam biz bi yandan sohbet edip bi yandan yerken ara sıra yanımıza uğrayıp balık krakerlerden alıp gidiyordu. Biz de gidip bakıyorduk görünürde bişey yoktu. Bi ara mammi mammi deyip yanımıza geldi. Takip ettiğimizde akvaryumun içinin balık krakerlerle dolu olduğunu görünce bi yandan güldük bi yandan Reco'nun Yıldırım'ı ölmesin diye kepçeyi alıp koştuk.Neyse ki hallettik. Anı fotoğrafı bile çektik. Tabi bantlanmış haliyle :)Ona ben öğrettim yem vermeyi ve çaktırmadım :)Neyse ki güzel bi anı oldu.O isterse evi darmadağın etsin umursamam.Sarı kafası ablasının :)

You Might Also Like

0 yorum